ANGELA DIMITRIOU TÜRKİYE ' DE



Kırık kolla başladığı klibi sağlam kolla tamamlayacak
Tolga Futacı'yla düet yapıp, klip çekimlerine başlayan Yunanlı şarkıcı Angela Dimitriou, çekimlere Türkiye'de devam etmek üzere İstanbul'a geldi.THY’nin Atina seferini yapan uçağıyla dün saat 12.10’da İstanbul Atatürk Havalimanı’na inen Yunanlı şarkıcıya sahne aldığı Astoria Gece Kulübü'nün sahibi Arçiais Paparçiropoulos, makyajcısı Elyas Hacımıkalis ve Yunan televizyon kanalı Star’ın muhabiri ile kameramanı eşlik etti. Yunan televizyon kanalı Dimitriou ve Futacı ile Atatürk Havalimanı’nda röportaj yaptı.Yanında 8 bavulu ve 6 küçük çantayla İstanbul’a gelen sanatçı “Türkiye’ye 4 yıl önce gelmiştim. Tekrar ülkenizde olmaktan çok mutluyum. İnsanlarınız sıcak kanlı ve sevecen. Tolga ile düet yaptığımız parça çok iyi sonuç verecek. İstanbul ve Atina’yı biraraya getirecek. Atina’daki çekimler sırasında sahneden düşüp kolumu kırmıştım. Şimdi kolum iyileşti. Klibin Atina’da çekilen bölümlerini kırık kolla gerçekleştirdiğim için üzgünüm. Parça büyük ses getirecek” dedi.Düet ve klip çekimi için kendisine teklif yapıldığını belirten Tolga Futacı “Parçanın adı ‘Seviyorum. Senin için eriyorum’ çok anlamlı ve hoş bir parça" diye konuştu. İkili bugün Ayasofya Müzesi'nde çekim yapacak.
hürriyet/kelebek

Yunan şarkıcı Angela Dimitriou, müzisyen Tolga Futacı ile beraber seslendirdiği ''Seviyorum Giga Sena Liono'' adlı şarkısının video klip çekimleri için Kapalıçarşı ve İstanbul Boğazı'nı seçti.Türk müzisyen Tolga Futacı ve ekibi ile birlikte Kapalıçarşı'ya gelen Dimitriou'ya, esnaf tarafından çeşitli hediyeler verildi.Çekimler öncesi Kapalıçarşı'da basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Dimitriou, Türk ve Yunan müzikleri birbirine çok benzediği için Türkiyeli bir sanatçıyla düet yapmayı tercih ettiğini söyledi. Dimitriou, "Bildiğiniz gibi Mando da Sertab Erener ile birlikte 'Aşk' adlı şarkıyı beraber söylemişti. Birçok ortak projeler yapıldı. Ben de 'Ben niye yapmayayım?' dedim. Şarkıda iki taraf arasında mesafelere rağmen büyük bir aşk var. Aşk büyük olduğu için mesafeler küçülüyor. 'Akademi Türkiye'de Tolga başarılı olmuştu, sesini dinledim hoşuma gitti" diye konuştu."Seviyorum Giga Sena Liono" şarkısının video klibi için İstanbul Boğazı'nı seçtiklerini dile getiren Dimitriou, Kapalıçarşı'da da birkaç çekim yapacaklarını, şarkının video klibinin Yunanistan'dan görüntülerle de birleştirilerek oluşturulacağını anlattı.İstanbul'da çok tanındığını ve ön planda yer aldığını ifade eden Dimitriou, "İstanbullular beni ne kadar seviyorlarsa ben de onları o kadar çok seviyorum" dedi.Tolga Futacı da, "Akademi Türkiye" adlı yarışma programında yarışırken ekipten biri aracılığıyla Dimitriou ve ekibine tavsiye edildiğini belirterek, "Önemsedikleri şey düzgün bir duruş ve ses kimyasının uymasıydı. Sesimizin kimyasının uyduğunu söylediler. İnternetten videolarımı izleyip beni seçmeye karar vermişler. Gittik, yaptık, bitirdik. Yunanistan'da klibin bir kısmını çektik. İstanbul'da da boğazda çekimler gerçekleştireceğiz" diye konuştu.Dimitriou ile düet yaptıkları şarkının "Eğer sevgi büyükse onun aşamayacağı sınır yoktur" anlamına geldiğini belirten Futacı, bundan sonra da uluslararası çapta işler yapmak istediğini dile getirdi.
cnntürk
Türk müzisyen Tolga Futacı ve ekibi ile birlikte Kapalıçarşı'ya gelen Dimitriou'ya, esnaf tarafından çeşitli hediyeler verildi.
Çekimler öncesi Kapalıçarşı'da basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Dimitriou, Türk ve Yunan müzikleri birbirine çok benzediği için Türkiyeli bir sanatçıyla düet yapmayı tercih ettiğini söyledi. Dimitriou, ''Bildiğiniz gibi Mando da Sertab Erener ile birlikte 'Aşk' adlı şarkıyı beraber okumuştu. Birçok ortak projeler yapıldı. Ben de 'Ben niye yapmayayım?' dedim. Şarkıda iki taraf arasında mesafelere rağmen büyük bir aşk var. Aşk büyük olduğu için mesafeler küçülüyor. 'Akademi Türkiye'de Tolga başarılı olmuştu, sesini dinledim hoşuma gitti'' diye konuştu.
''Seviyorum Giga Sena Liono'' şarkısının video klibi için İstanbul Boğazı'nı seçtiklerini dile getiren Dimitriou, Kapalıçarşı'da da birkaç çekim yapacaklarını, şarkının video klibinin Yunanistan'dan görüntülerle de birleştirilerek oluşturulacağını anlattı.
İstanbul'da çok tanındığını ve ön planda yer aldığını ifade eden Dimitriou, ''İstanbullular beni ne kadar seviyorlarsa ben de onları o kadar çok seviyorum'' dedi.
Tolga Futacı da, ''Akademi Türkiye'' adlı yarışma programında yarışırken ekipten biri aracılığıyla Dimitriou ve ekibine tavsiye edildiğini belirterek, ''Önemsedikleri şey düzgün bir duruş ve ses kimyasının uymasıydı. Sesimizin kimyasının uyduğunu söylediler. İnternetten videolarımı izleyip beni seçmeye karar vermişler. Gittik, yaptık, bitirdik. Yunanistan'da klibin bir kısmını çektik. İstanbul'da da boğazda çekimler gerçekleştireceğiz'' diye konuştu.
Dimitriou ile düet yaptıkları şarkının ''Eğer sevgi büyükse onun aşamayacağı sınır yoktur'' anlamına geldiğini belirten Futacı, bundan sonra da uluslararası çapta işler yapmak istediğini dile getirdi.
H2-habertürk