MIX+MASTERING

   sonunda bilet alindi.. mix ve mastering icin geri sayim basladi.. 21 kasim gunu almanya'da olacagim.. bircok basarili ise imza atmis olan steffen muller ile bulusup, albumun son seklini belirleyecegiz..
   bundan sonrasi benden cikiyor artik..sizlere ne zaman ulasacak bilemiyorum henuz..ama sonsuz bir heyecan basladi yeniden..bir suredir kaybettigim heyecan ama caktirmiyorum..super cool duruyorum.. bilgisayar ve masa basinda gecen bunca aydan sonra, isin sonuna gelmis olmak cok guzel.. emin olun beklediginize degecek sarkilarim var..
   bir detay daha vereyim.. eger bir ekleme-cikarma olmaz ise, 1o sarki dinleyeceksiniz bu sefer..yiginla sarki yaptim..bir o kadar dinledim.. suzgecte bunlar kaldi..ama albumun hala bir adi yok :)
   cok yakinda gorusmek uzere..

   sevgimle..

Hiç yorum yok: