EVE DONUS..

bes gunluk almanya seyahatinden sonra eve donmek guzel oldu.. cunku cok keyifli dondum.. teknik detaylarini daha sonra yazacagim (muzisyenler icin), cok guzel bir kayit sureci gecirdim.. en onemlisi steffen'i tanimak oldu.. iki metre civarinda kocaman bir kalbi olan, kocaman bir adam :)
bu fotografta cok belli degil ama sadece omuzlarina kadar geliyorum :) ve isini cok iyi yapiyor.. cok disiplinli ve olaya cok hakim.. 

ve tabi, wendy var.. daha once bahsetmistim.. 

kendisi sekiz yasinda ve super akilli..kapali kapiyi patisiyle aciyor ve disarida isin halledip geri geliyor..

bu albumde, enstrumanist yonumu de kullandim..bazi sarkilarda gitar, bazilarinda ud caldim..










simdi mix+mastering kaldi.. ve bu biraz zaman alacak sanirim.. studyo oldukca yogun.. ama bu kadar bekledikten sonra, biraz daha bekleyebilirim sanirim :)


NOT:STUDYOYU MERAK EDENLER ICIN,YAN TARAFA BIR LINK EKLIYORUM..

7 yorum:

Gülşah dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gülşah dedi ki...

Tolga abiciim ben Gülşah seni çoookk özledikk heycanla seni ve yeni albümünü bekliyoruz resimleri facebook hayran sayfana ekledim hepsi harika. =))

Tolga Futacı dedi ki...

tesekkur ederim gulsa'cim.. emin ol beklediginize degecek bir is oldu..

Unknown dedi ki...

sesinizi o kadar özlettiniz ki umarım en kısa zamanda yeni şarkılarınızla yeniden defalarca sizi dinleme şansımız olur. blogunuzu da surekli takip ediyoruz. o güzel gülüşünüz hiç solmasın. sevgiler Aydın'dan İlkim.

Tolga Futacı dedi ki...

cok tesekkur ederim ilkim,
yeni yilda daha cok bulusacagimizi umuyorum.. :)

sebuşşş dedi ki...

oo ben baya arkadan geliyorum; has kadro çoktan havdisleri almış hatta yorumlar bile yapılmış :)
uzun zamandırr beklediğimiz çookça da özlediğimiz on numara havadislere sonunda kavuşmuşz,en yakın zmnda albume kavustugumuzuda goruruz inş.
ayrıca sn futacı sürekli yeni yıl diye bahsi geciyooo adını koyalımm yeı yılda ne zmn? ne kaldı şurda 2011'e =))

Tolga Futacı dedi ki...

sebus :)
yeni yilla beraber mixlere baslanacak ve sonra da basilacak diye biliyorum.. ama tam tarih nedir inan ben de bilmiyorum.. gonul ister ki,en gec subat sonu-mart basi olsun..