HEYGIRL RÖPORTAJI

Hobilerin: yemek yapmak,dekorasyon,motosiklet,basketbol
Fobilerin: kapalı dar alanlar
En sevdiklerin: ailem,bodrum, yalnızlığım
Kitap: nietsche ağladığında
Albüm: sting –all this time , erkan oğur – bir ömürlük misafir, fikret kızılok – yana yana, kerem görsev/allan harris – laid back
Film: tüm almadovar filmleri
Renk: siyah,duman, yeşil
Yiyecek: peynirli su böreği,suşi
Aktör: anthony hopkins
Aktris: monica belluci,jennifer aniston


Şarkı söylemeye nasıl ve ne zaman başladın?

Kendimi bildim bileli şarkı söylerim.. galiba ben bununla doğmuşum..

Oyunculuk işi nasıl oldu?

Birkaç senedir teklifler geliyordu.. ancak önce albümü tamamlamak istedim.. “senden başka” çok içimize sinen bir proje olduğu için de kabul ettik..

Daha önce yer aldığın projeler?

Bu ilk dizi projem..

Oyuncu ya da şarkıcı olmasan ne olurdun?

Aşçı ya da sporcu..

Çocukken, büyüyünce ne olmak isterdin?

Basketbolcu..

Çocukluğuna dair hatırladığın, aklında kalan en güzel anılar, anlar vs.

Kardeşimin korhan’ın doğumu.. çünkü, onu kıskanacağımı düşünerek, bir sepet dolusu oyuncak ve çikolata getirmişlerdi..

Ergenlikte nasıl bir gençtin?

Herkes gibi bol sivilceli..

12 yaş, 15 yaş, 18 yaş… Bu yaşlar sana neler hatırlatıyor?

12- ilk enstrumanım olan kanun alındı
15- ilk kez aşık oldum
18- ehliyetimi aldım..

Bir günlüğüne çocukluğuna dönme şansın olsa, hangi yaşına ve hangi zamana dönmek isterdin?

Hiç “keşke”m yok.. o yüzden gelecek günlerin bana neler getireceği daha çok heyecanlandırıyor..

“Geriye dönsem, şu hatayı asla yapmazdım” dediğin bir şey var mı?

işletme yerine daha farklı bir eğitim almayı tercih ederdim..

En sevdiğin erkek ve kadın süper kahraman kim? Neden?

Spiderman , nedenini hiç düşünmedim..

“Senden başka” dizisinde canlandırdığın karakter sana ne kadar yakın, ya da ne kadar uzak?

Ben hiçbir zaman kavga eden bir insan olmadım. Olayları hep mantık çerçevesinde çözdüm. Ama ben de sevdiğim kadına kuzu gibi bakarım. 'Orhan'ın bana benzeyen çok yönü var. Verdiği sözü tutan, inandığı şeyin arkasından giden, sevdiklerini önemseyen biri... Vefa onun için de benim için de bir semt adı değil.


Evlisin sanırım. Yine de soralım: Nasıl kızlardan hoşlanırsın:)

Beni heyecanlandıran,güldüren,eğlenceli ve sürprizli..


Peki, karşındaki kızın çocuk ruhlu olmasını ister misin:)

Zaman zaman.. fazlası sıkar..

Peki, sen ne kadar çocuk ruhlusun?

Gerektiği kadar.. bazen kaçıp gidiyormuş gibi görünse de onu içimde tutmak için uğraşırım..

En son çocukça ne yaptın?

Keşke çocukça birşeyler yapabilecek kadar vaktim olsa.

Hiç yorum yok: