KEREMCEMFAN.COM RÖPORTAJI

"Cennet bahçesi" çok güzel bir albüm..Şarkılar çok içten ve duygusal..ilk göz ağrınız albümünüzü biraz tanıtır mısınız?

Tamamı kendi şarkılarımdan oluşan ve akustik olarak kaydedilen bir album oldu.. Bir şarkıda sibel alaş sözleri var.. o da “mavi”..

"Senden Başka" ilk oyunculuk deneyiminiz sanırım.Oyunculuk ilk başlarda zor geldi mi? Yoksa hemen adapte olabildiniz mi?

Evet,,ilk oyunculuk deneyimim.. Açıkçası daha çok zorlanacağımı tahmin etmiştim.. Ama pek öyle olmadı.. Kameralara alışık olmaktan olabilir belki de.. Bir de proje başlamadan ve başladıktan sonra bir süre daha oyuncu koçumla çalıştık..

Magazin dünyasında görmüyoruz sizi özel hayatınız ön planda değil.> Bunun gibi güzel bir olayı asıl başarabiliyorsunuz?

Ben de bunu tercih etmeyenlerin bunu nasıl başardıklarına şaşırıyorum zira, özel birşey yapmıyorum.. normal hayatıma devam ediyorum..

"Akademi Türkiye" yarışması Tolga Futacıya neler kazandırdı ya da kaybettirdi ?

Artıları var tabi ki.. bir kere iyi bir reklam oldu.. asla taviz vermeden,kendim gibi yarıştım ve insanlar ”gerçekten” beni tanıdılar ve sevdiler.. kaybettirdiği birşey olmadı.. tek korkum “yarışmacı şarkıcı” olarak anılmaktı ama yaptığım album gerek halktan ,gerekse müzisyen camiasından büyük saygı gördü.. dolayısı ile, benim korkularım da yersiz kaldı..

Fanlarınıza zaman ayrırabiliyor musunuz? Fanlarınız için organizasyon düzenlediğiniz oldu mu?

Dizi yüzünden kendime bile zaman ayıramıyorum malesef bu aralar.. ama daha evvel ki zamanlarda, yani akademiden sonra, albüme kadar olan zamanda, onlar için bir teşekkür partisi yapmıştım ve onlar dans edip eğlendiler biz de sahne de çaldık, daha sonra da hiç yalnız bırakmadılar

Kendi şarkılarınızı kendiniz yapabiliyorsunuz.Bu gerçekten emek isteyen bir olay.(keremcemden biliyoruz :) ) Şarkılarınız hayatınızın bir anından mı oluşuyor ?

Hayatımın anlarından oluşan şarkılar da var, hayal dünyamda yazdıklarım da var.. ama bir emek istediği doğru

Ve en çok sevdiğiniz şarkınız hangisidir?

Usul usul ve aşk yalan..

Keremcem ile yakın arkadaş olduğunuzu biliyoruz. Sizin gözünüzde nasıl biri Keremcem? Keremcem şarkıları dinliyor musunuz? Favoriniz var mı içlerinde ?

Keremcem olduğu gibi bir adam.. konuşurken kendinizi savunma ihtiyacı hissetmiyorsunuz ya da bir zarar gelir mi endişesi taşımıyorsunuz.. huzurlu,sakin ve rahat..
Şarkılarını dinliyorum .. benim için en güzel şarkısı “eylül”..

Keremcem.com ailesini tanıyormu Tolga Futacı ve bizim hakkımızdaki düşünceleri nelerdir? Birde kendi fan clubı hakkında bize bilgi verebilir mi? (kardeş ailemiz ne de olsa ;) )

Bence aile kavramı zaten başlıbaşına önemli birşey.. hiç tanımadığınız insanlar sizi ailesinden biri görmeye başladığında doğru yolda olduğunuzu hissediyorsunuz.. benim sevdiğim birinin, başka binlerce insan tarafından sevilmesi, o kitleye farklı bakmamı sağlıyor .. dolayısı ile, keremcem ailesi de en az tolgafutacifan kadar değerli benim için..

Kendi fanclub’ım için de söyleyeceklerim çok farklı değil.. ilk fanclub sitesini ben kendim kurmuştum.. akdemiden sonra.. ama o da şu an ki resmi web sitem olan http://www.tolgafutaci.com/ içinde kendi kendi oluşan birşeydi.. bu sefer ben birşey yapmadım.. hazırlanıp benim siteme dahil oldular.. gerçekten eğlenceli,samimi ve birbirine karşı saygılı insanların buluştuğu bir adres oldu http://www.tolgafutacifan.com/ ben de elimden geldiğince her yazılana cevap veriyorum ve belli aralıklarla onlara yazılar yazıyorum..

Son olarak keremcem.com ailesi dergimiz için bir kaç yorum rica edebilir miyiz ??

Fikir çok güzel bence.. hatta kıskandım .. şaka bir yana, (aslında şaka değildi gerçekten kıskandım :).. günümüz dünyasında, insanlar para almadan ya da herhangi bir menfaat sağlamadan tuvalete bile gitmezken, bu yapılan yalansız bir sevginin göstergesi.. dolayısı ile, emeği geçen herkese saygı duymak lazım.. ve görüldükleri yerde çok içten bir teşekkür etmek lazım..

Hiç yorum yok: